Äpplegröt med hallon

Igår eftermidda åkte jag o tjejerna hem till Daniels föräldrar...Amanda va tvungen att visa vad hon lärt sig...o så hade de även skriktävling...Nej dom va inte arga eller lessna utan dom har tydligen upptäckt att de har en rejäl stämma...så tävlingen går ut på vem som skriker högst...o jag lovar man kan inte ligga för när för då får man tinitus (eller hur de stavas)
De här med smakportioner o mat har jag varit kass på...de får nångång ibland bara, men jag ska bli bättre. De fick iaf en varsin portion äpplegröt med frysta hallon igår o de slank ner hur bra som helst...självklart hade vi tinat dom. Förut när de fått mat så åker de in o ut ett antal gånger innan de sväljs, men igår gick det i ett naffs.
Vi åkte hem vid halv 8 för då började dom bli så trötta...kom hem la dom i sängen o så fick de lite ersättning...o de somnade fint runt 20.45. Amanda vakna vid halv 5 o va hungrig o Daniel tog henne så jag har sovit hela natten så underbart o få sova ut för en gång skull...Sen vakna de som vanligt vid 7 tiden, men då e de nöjda o glad o ligger brevid mig i sängen o pratar för fullt.

Så idag är jag utvilad...har varit o handlat...håller på o tvättar...sen ska vi alla 4 gå ut på promenad i solen o blåsten.

Titta vilka fina mössor min mormor har virkat


Ne nu ska jag ner i tvättstugan igen...skriver mer senare.
PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback