Visning!!!

Vi ska på visning idag på ett radhus Tuve. De e ju rätt läge o köpa någe, men kanske inte för att sälja. Fast som sagt...de e ju bara en visning =)

Igår åkte jag o tjejerna till Daniels föräldrar för o hälsa på en stund, men vi blev kvar hela natten...kollade på melodifestivalen o bara hade de trevligt, men "Snälla snälla snälla snälla snälla" va de en skräll eller? Jag blir bara arg jag kollar på den människan hehe. Aja de blir ju bara bättre o bättre för varje år  

Tjejerna har ju varit lite trötta o sletna efter resan, men inatt sov de som vanligt igen mellan 22-04.30 så underbart 
Nu på morgonen fick jag lämna kvar 3/4 av familjen för att åka hem o tvätta...inte så roligt kanske, men jag får lite tid att ta hand om mig själv.

Japp nu ska ja gö allt klart så vi kan åka på visningen kl 15.

Over and out

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: liv

¨åå... vilket fint kort..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback