Gammel farmor

Japp idag var vi o tittade på huset igen...som vi tittade på i söndags. Amanda o felicia fick vara hemma hos gammel farmor medans...o dom såg så nöjda ut när vi kom tillbaka.
Jag gillar verkligen det där huset, men vi får väl se hur mycket de går upp till. Imorrn kommer iaf en mäklare hit till mig för att uppskatta vad jag kan få ut för min lägenhet...har ju gjort den bra mycket finare än i de skick jag köpte den i så får hoppas jag får ut lite extra isf :)

Nu har jag precis nattat mina kära små töser...så nu har man kvällen ensam...för såklart så har Daniel somnat i soffan.
Men först ska jag skura golvet ;)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback