Fredagen den 13:e

Idag var det dags att vakna 07.30...för att göra oss iordning...för idag skulle mina tjejer få sina 3 månaders sprutor....dom var så himla duktiga, men lite lessna blev de allt, men jag kan inte klandra dom för sprutor e bland det värsta jag vet. Som tur var så hade jag min underbara svägerska med mig o tjejernas supergoa o söta kusin Sebbe. han satt mest o bara skratta...eller rättare sagt tjöt hehe :) Efter det skulle vi ta oss ner på stan för att möta upp Tebbe o Liv för att ta en fika, som vanligt ;) men att det ska vara så svårt att ta sig på en spårvagn visste jag inte att det skulle vara...tror de va iaf 3 som redan var fulla med barnvagnar o då e de kört att knö på vår jättevagn ;) vid 11 var vi iaf på stan o vi gick o satt oss på femmans fik...runt 1 åkte Emelie o Sebbe hem o jag o Tebbe begav oss ut på stan. vid halv 3 kom Peter ner o vi gick till banken för några ärenden. Vid halv 4 va det dags att åka hem för tjejerna skulle strax ha mat igen...på väg till bussen så hamna vi mitt i ett tjejfjortis slagsmål.

Danile kom hem o vi slappa...medans jag samtidigt packade lite saker till tjejerna för Farmor Christin o farfar Jörgen skulle vara barnvakt en stund för daniel o jag skulle på bio "Män som hatar kvinnor" ALDRIG sett en sån bra film nån gång...gjorde ont i magen när den var obehaglig...o jag rös i hela kroppen i slutet....så ni som inte sett den än GÖR DE NUUUU.

Sen var det dags att åka hem till dom o sova.

Så mysig var min fredag den 13:e

Over and out

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback