Utflykt

Idag har vi varit ute på mitt jobb o hälsat på...mycket trevligt. jag fick ju en liten pik av en på jobbet om att jag skulle ha med mig fikabröd...o jag va ju så duktig igår o bakade, även om jag glömde av att jag hade den ena sockerkakan i ugnen o den fick stå lite länge så blev den god hehe. När jag kom till jobbet idag så visade de sig att hon va ledig...inte bra, men jag hoppas att de sparade en bit till henne tills imorrn =)
Amanda o Felicia är så otroligt duktiga när man har med dom ute på vift...alla undrar alltid om de alltid är så lugna o snälla...o jag kan ju inte ljuga för dom e ju de...jag är bortskämd :) Skulle jag nångång få ett barn till så skulle jag säkerligen få ett eller kanske två haha kolikbarn :) så jag e så nöjd med de två jag har =)

På vägen hem hoppade vi av bussen mycket tidigare än vi skulle så vi fick en lite längre promenad också o de va skönt.
Vad jag även lyckades med idag var att tappa nycklarna i trappuppgången...kom på de när jag satt på bussen. Funderade på om jag skulle hoppa av, men sen tänkte jag att mina snälla grannar säkert skulle hänga upp dom eller nått i uppgången. Bara en liten stund senare ringer mobilen...då är det en av grannarna som måste ha kollat upp mitt nummer som ringde. Så hon va så gullig att hon kom hem från jobbet när jag kom hem o lämnade dom. Tack snälla.

Ja men man kan ju lyckas med allt...man måste ju prova på lite olika hahah.
Imorse åkte Daniel iväg så nu är de girlsweek för oss. 

Ne nu håller tjejerna på att somna så jag ska göra lite nytta...

PussenKramen
De ser lite uttråkade ut, men de hade skoj sen <3 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback