Tråkiga söndagar

Även om man är mammaledig så ser man så mycket fram emot fredagar...hur kommer de sig?? Man e ju hemma varje dag. Söndagar e lika tråkiga för mig som för alla andra.
Idag är de inget roligt väder heller o de gör ju saken ännu mer tråkigt...så dagen får jag tillbringa med att städa, men jag får ju även titta på mina prinsessor...Flisan ligger på golvet o snackar som bara den medans Amanda glider runt i gåstolen. Vi har bara en än så länge så de får turas om...ska skaffa oss en till snart så de kan köra rally tillsammans :)
Har precis rensat ur tjejernas byrå..shit va med kläder dom har, men så mycket de inte kan ha längre. Vissa saker är inte ens använda :)
Eftersom jag har problem med att gå in i en affär utan att köpa nå fint till dom så blir de lätt så. När man ser alla dessa kläder som de har haft...så inser man hur mycket dom växer...de har blivit riktigt stora tjejer nu.

Hanna hoppas du förstår piken i detta inlägget hahahah ;)

Ne nu ska jag plocka lite mera...en liten lägenhet, men såååå mycket saker...o hälften e tjejernas känns de som =)
Ska bli så skönt att flytta till hus snart o få lite mera plats, men det är dessutom mera att städa.

Ha de bäst alla för det har jag

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback