Höll på o missa dagens blogg...

Fan va kass jag är...hur mycket har jag o tänka på egentligen?? Hmm inte så mycket vad jag tror hehe. Idag är det iaf måndag...o hur många människor tycker om måndagar? Idag blev jag iaf väckt vid 10 tiden...det var Tomas som ringde. Han e kass på att höra av sig...vi bestämde redan innan tjejerna föddes att det var dags att ses...vi ska få massa saker av dom till tjejerna, men nu är dom ett halvår o vi har inte setts än hehe, men jag har nu upptäckt att jag e rätt kass åxå på att höra av mig. Tänker på de, men sen kommer jag på andra tankar...eller så kan de va så att man har endel saker att göra om dagarna.
Senare gick jag iväg o handlade...sen va de dags...jag baka...o laga mat...o gav tjejerna mat...allt innom loppet av 1 timme ungefär, men är man bara på G så flyter allt bara på.
Nej jag brukar inte baka, men jag ska ut till jobbet imorrn o hälsa på o jag fick en liten pik av en av arbetskamraterna som var mammaledig för nått år sen...att när hon kom o hälsade på så hade hon kaffebröd med sig...o jag kan ju inte vara sämre ;)

Efter jag pratat med dom på jobbet så var jag så glad innombords...de som jag jobbade med innan jag fick byta avdelning vill så gärna ha mig tillbaka in till dom...de ska prata med chefen o försöka få in en vikarie ett år tills jag kommer tillbaka =) När man får höra sånt så kan man inte annat än bli lycklig o omtyckt :)

Ikväll så har vi suttit o tittat på Mommas Boy (eller va de heter) o herre j...vlar...hur kan man utsätta sig för nå dyligt...o hur kan man ens vilja ha nån av dessa mammor till svärmor...jag skulle ha sprungit fort från första början :)
Själv har jag lyckats få världens bästa svärföräldrar...

Nepp nu ska jag va lite social igen...Daniel ska iväg o jobba imorrn o kommer hem på freda igen. Så tjejerna o jag ska ha tjejvecka...imorrn mitt jobb...ons till svärföräldrarna...tors träffa Liv o Clara.

PussenKramen
Mina juveler <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: liv

om e la för söta. Clara blev jätte glad när ja sa att vi skulle träffa er...

- manda flisa.. ja e mkt större än dom, dom e bara smååå.. hihi.



ses på torda gumman.. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback