Fotboll

Yes igår va jag på fotboll o med mig hade jag Daniels syster Nathalee. Vi åkte först till Vasastan där alla AIK´are träffades o dracka lite öl...när vi satt där ute på uteserveringen så började de ösregna...även om de hade dragit över "Taket" så gick det inte att sitta där för de regna in...så då va de bara att köra barhäng. Vid kvart över 7 började vi gå mot gamla ullevi. När vi står o ska betala så står de att biljetterna kosta 160 kr, men alla hade tydligen varit inne på GAIS hemsida o sett att de skulle kosta 110...så jag tror de flesta gick in på ungdomsbiljett...stackars flicka som satt i kassan ;)
Jag drog med mig Natta o stog i AIK klacken o jag tror nog att hon hade rätt skoj...eller jag vet :) Vi hade några konstiga människor runt omkring oss, men man skratta åt dom iaf :)
GAIS gjorde 1-0 i 37:e min o sen 2-0 i 38:e...då va man inte så munter, men sen gjorde AIK 2-1 i 41:a så då kändes de lite bättre. När andra halvlek hade börjat så gick Natta o köpte korv åt oss.
När AIK gjorde 2-2 dååå va de glatt på läktaren weeeiiii...alla kramades med alla :) Efter matchen tog vi en promenad till nordstan för att ta bussen hem, min buss skulle komma efter 2 min, men Nattas skulle komma om 24 minuter så jag bestämde mig för att vänta med henne....satt o lekte lekar så tiden gick som bara den. Hade grymt skoj med Natta o jag har lovat att hon ska föjla med till Råsunda så hon får känna på stämning ;) hehe  
Kom hem iaf vid 23 tiden...o då va de dags att gå o lägga sig.

Idag har vi hunnit med massa...jag o tjejerna gick upp vid 9...lekte lite sen va de dags att äta...efter de somnade dom. Amanda sov inte så länge, men Flisan sov som bara den. Lite senare tog jag mig en promenad till backaplan o handlade lite...sen va de hem o tvätta...laga mat...leka med tjejerna, men vi har hjälpts åt så de har gått snabbt.
Nu sitter vi o slappar i soffan...tjejerna sover.
nu ska jag gå ner o hämta den sista tvätten...ha de bäst alla.

Pussenkramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback