x2000 mot Sthlm

Idag blev det en hemmadag...skulle ha träffat Tebbe på stan, men måste tvätta och städa. Imorgonbitti kl 06.40 bär det av med x2000 till sthlm...ska åka hem och hälsa på min mamma *weeiii* Ja självklart ska tjejerna med mig också, de saknar ju sin mormor med :)
Jag har ju tur också så jag får ju sällskap på tåget upp...barnens farfar ska upp på kurs...så vi åker samma tåg.

Uff va tråkigt det är att städa...fastnar väldigt lätt här vid datorn...men har varit rätt duktig iaf...jag har diskat...gett tjejerna mat...plockat ihop tvätten, städat undan alla papper i köket :)
jag börjar dock bli lite hungrig så kanske ska göra iordning någe o käka innan tvättiden börjar halv 2.

Jaja nu får de va nog.

Mina underbara skruttor <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ikon

Fan nu får jag dåligt samvete. Jag har diskmaskin och tvättmaskin i lägenheten och BARA ETT barn och jag klagar på att jag inte hinner någonting. Blir helt imponerad av dig.



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback