Slappardag!!!

Idag ville inte tjejerna sova så jättelänge, men det ville jag för jag var trött. Tur är väl de att man piggnar till ganska fort.
Amanda har väl inte haft sin allra bästa dag idag...varit ganska mycket gnäll...de gånger hon är tyst e när hon äter eller om hon somnar till...medans Felicia är helt tvärtom...behöver bara titta på henne så skrattar hon =)
Just nu ligger dom i en varsin babysitter brevid mig i soffan o har precis ätit.

Sååå glad
Flisan-Så glad ;)


Vi kom hem från våran dagliga promenad för 30 minuter sen...underbart väder är de idag.

Tog gångvägen ner till backaplan...när jag kommit till hälften så kommer en bil körandes bakom mig :S De sitter två tanter i den o hon som kör har dessutom en hund i knät....när hon kommit så långt hon kunde så fick hon sedan backa hela vägen tillbaka...vad säger man..Hon missa de på körlektionerna...vad som e gångväg o vad som inte är de.

Älskar mina två töser

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback