Promenad i snö o slask!!

Inatt hade jag inte min roligaste natt direkt. Tjejerna somnade som de skulle vid 22...men jag kunde inte sova...tror att jag sov totalt 3 timmar inatt =( fast jag känner mig relativt pigg idag iaf. Gick upp gav tjejerna mat...Amanda körde en kastspya över hela mig när jag naturligtvis precis kommit ur duschen.
Sen klädde vi på oss o gav oss iväg på en rask promenad till backaplan...med en liten omväg. Var tvugna att gå till cykelaffären o köpa oss en pump som passa till hjulen på barnvagnen o självklart har vi fått punka åxå så va bara o köpa ny slang. Så snart är de dags att agera duktig.

Igår hade vi en trevlig tur ner på stan o mötte upp "tant" Tebbe...tog en fika på femmans café. Daniel kom förbi när han sluta så gick vi o handla mat....åkte hem hit o Tebbe laga mat åt oss än en gång =) *mums*

Nere på fiket i femman Over and out

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback