Besök

Idag vaknade vi kl 11 så skönt o så utvilade. Började plocka lite hemma för min "kusin" med familj är på besök i GBG...o vi hade bestämt att vi skulle ses idag. Klockan blev 13 o jag började undra varför de inte hörde av sig...då kom ju "smarta" jag på att det är den 20:e idag o mitt Telesnor SIM-kort blev inaktivt kl 03 inatt...så de va ju inte så konstigt att jag inte hört någe. Så nu har jag Tele2 så alla vet :)
Aja nog om de...behöver ju inte dumförklara mig mer än nödvändigt ;)

Ringde Maria iaf o dom skulle komma hit så de va bara att börja städa...samtidigt som barnen ville ha mat....fan man skulle vara en bläckfisk då skulle livet vara så mycket lättare :)
Klockan 15 kom dom iaf o då hade jag hunnit dammsuga, torka golvet, diska, plocka iordning, gett barnen mat, bytt kläder på dom, klätt på mig själv så jag såg anständig ut. Damn man hinner mycket på kort tid.
Deras lille Vincent är 8 månader o där kan jag lova att det är full fart...han var överallt o ingenstans...men så söt.
(Vincent är då min syssling)

Min syssling         Nya fina kläder                      
  

Nu har dom iaf åkt tillbaka till hotellet o jag ska göra oss klara...för Daniels föräldrar kommer o hämtar oss halv 7 för då ska vi ut på äventyr =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback