Supermys

Idag blev vi hämtade av Annika vid kvart i 12...vi skulle hem till henne o baka pepparkakor o lussekatter. Efter ett tag kom även Sofia med sin Leon o lille Nino. Tjejerna som inte somnade som vanligt vid 12 tiden va övertrötta när kl va strax efter 1 så Sofia o jag tog en varsin o natta dom...iom att de inte hade sina barnsängar o skulle sova på en varsin madrass på golvet va man tvungen att ligga brevid tills de somnat...annars kröp de runt i full fart ;) De tog inte allt för lång tid innan de somna...när vi kom ut från rummet igen hade Annika o Leon börjat baka pepparkakor. Leon lessna efter en stund o gick o satt sig o kolla på barn TV ist =)
Amanda sov inte alls lång stund...o hon va så trött, men men man kan ju inte sova jämt. När Sofia tagit över pepparkaksbaket så gjorde Annika lussebullarna...själv vet jag inte vad jag gjorde hahah...satt mest o kolla på o jaga barn ;) När baket va klart så bjöd Annika på midda...pasta med korv o köttbullar...mycket smarrigt varje gång =) Amanda gillar pasta...Flisan där emot va inte alls lika intresserad.

När kl blev halv 8 så va tjejerna så trötta så då va de bara att packa in oss i bilen o åka hem...de slockna väldigt fort...o de e alltid lika jobbigt o behöva väcka dom, men de gick bra...de åt lite välling sen slocka de igen.
har haft en underbart mysig dag med tjejerna o alla barnen.

Nu sitter jag o kollar på Idol...Heja Erik :) Daniel är på julbord med jobbet så jag har en tjejkväll med sovande barn...ganska skönt ibland o bara vara :)


Annika bakar lussenkatter utan saffran ;)

Sofia va en hejjare på att baka pepparkakor ;)

Amanda, Nino o stolta storebror Leon

Lille Nino, Amanda o Flisan

Lilla skruttan <3

De va dagen <3

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback