BVC sen Luciatåg

Japp idag va vi på BVC...de va dags för 1 årskontroll...med läkarundersökning o vaccination. Tjejernas humör va på tipp topp när vi kom dit...kröp runt som galningar innan vi fick komma in. Först va de dags för vägning o mätning Amanda vägde 9650g o 77cm lång...Flisan 9495g o 75cm lång...stadiga små tjejer jag har...fast jag trodde ärligt att de vägde mera =) När de va klart så va de dags för dessa sprutor igen =( en i varje ben...mina stackars små älsklingar, men måste säga att dom e såå duktiga.

När vi va klara där så va de bara att skynda iväg till jobbet för att kolla på luciatåget...så duktiga va dom...efter de va de dags för fika o tjejerna skulle ha mat. Vi åkte därifrån vid halv 5 ungefär...då åkte vi hem till barnens farmor för att lämna tillbaka bilen...va där en stund sen körde hon oss hem. Tjejerna va supertrötta efter dagens flängande =) men som alltid lika duktiga.

Söta bilder på mina underbara

Amanda blir körd i vagnen...lite skeptisk till en början....

men sen kluckar de av skratt <3

Ombytta roller o Flisan håller stadigt i sig <3

Så söta mina tjejer när de gick runt runt o körde varandra <3

Min lilla pepparkaka o tomtegumma <3

Mina finaste <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Imorgon fyller tjejerna 1 år o min pappa kommer ner på förmiddan...sen åker jag tåget upp med honom =) Jätteroligt att pappa kommer ner. Han kommer ner över dagen bara för att tjejerna fyller år....Tack så mycket pappsen <3


PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback