Ändrade planer

Ja dagen blev inte som den var tänkt...skulle egentligen ha åkt o hälsat på hemma hos Amanda o Patrik, men saker hände...så de va bara att tänka om.
Jag o tjejerna åkte hem till Daniels föräldrar ist...där blev vi bjudna på mat o fika o så gottis till Robinson. De va även barnvakt till världens finaste Sebastian...de e tjejernas kusin. Han o Amanda har verkligen funnit varandra...de blir så glada båda två när de ser varandra...så himla gulligt =)
Tjejerna somnade runt 20 idag såååå trötta...sen vakna de till precis innan vi skulle åka hem igen så de va ju skönt iaf för de känns alltid lika hemskt o väcka dom. Nu sitter jag här, men ska alldeles strax gå o sussa lite.

Så måste jag ju bara berätta att tjejerna lät mig sova enda till halv 10 idag...visst de har jag gjort förut åxå, men då har de väckt mig vid halv 8 för välling, men idag va de visst inte lika hungriga som vanligt ;)

Nu är de bara 2 dagar kvar tills mina bebisar inte är några bebisar längre o de e ännu sjukare <3
Mina tjejer blir stora...o jag är världens lyckligaste mamma...som har fått världens finaste, sötaste, charmigaste, underbaraste o bästa tjejer. Älskar dom över allt annat <3<3<3<3



Puss mina hjärtan <3

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback