Lite uppdatering

Ja som sagt så är jag utan både dator o tv nu för tiden...Den 1:a så flyttade vi till huset...helt underbart är de o slippa dessa trappor som vi hade...nu kan man bara öppna dörren o gå ut =) Tjejerna verkar stormtrivas åxå så de e gött...dom har fått eget rum nu...ja eller dom delar...tyckte de skulle vara mysigast så för dom.

I fredags så kom mamma ner till götet...jag blir alltid lika glad för de :) I lördags så va vi på Madonna på Ullevi...Jag är inget fan av henne, men jag tyckte de va riktigt bra...jäklar vilket träningspass hon körde hehehe :) Att sitta där o se när hon juckar o visar röva o drar handen mellan benen så va de rätt komiskt att tänka att hon o mamma e nästan lika gamla...skiljer väl bara 2 år tror jag hahah :)

i söndags skulle vi på kalas egentligen, men jag bestämde mig för att åka med mamma uppåt i landet ist. vi började resan runt halv 12 o va inte hemma fören kl 20.30...helt sjukt, men de va flera olyckor i Köping så vi stod stilla bra länge. Väl hemma så va de bara att käka sen knoppa i säng för man va bra trött efter resan o sen hade vi ju inte sovit allt för mycket natten innan.

Igår så va jag o tjejerna bara hemma...kände inte för att sätta dom i bilen igen. Idag så har vi varit in till Uppsala o hälsat på mormor...hon blev så glad.
Imorrn så ska jag o tjejerna in igen...vi ska på kalas hos syster Evelina som fyller 32 :)
På torsdag så ska vi in igen...först till mormor o sen ska vi hem till Mikael o Hanna (min bror)
Sen så måste jag hinna träffa pappsen åxå...vi får se när de blir.
Jag o tjejerna ska åka tåg hem så de ska bli en upplevelse de åxå...har ju gjort de 1 gång förrut, men då va de så små o sov hela resan....de lär de ju inte göra nu heheh, men dom e så otroligt duktiga så de ska nog inte vara nå problem alls...annars tycker jag synd om alla andra på tåget hahahah ;)

Ne nu så ska jag lägga mig en stund i soffan o bara slappa...tjejerna sussart, emn de lär nog vakna snart.

Jag kommer fortsätta va off endel tills bbb lyckas koppla in allt i huset, men får väl se hur det går med de...verkar vara lite problem, men lösa de får de allt göra.

Så måste jag bara gratta Sanne som äntligen har fått sin lilla Emilia...Grattis gumman.

Ha de bäst alla för det har jag.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback