Konstig dröm

Inatt sov jag inget vidare, men klart som f..n så drömde jag en sån konstig dröm.
Jag döpte mina barn till Albin Conny o Elise...vem som helt plötsligt var en pojke har jag ingen aning om.
resten av drömmen kan jag inte skriva om här för den va så otroligt skum hahaha :) De va lite småläskigt när jag vakna iaf o de första jag sa till mamma va - jag hade döpt mina barn till Albin Conny o Elise...var sjutton fick jag det dubbelnamnet ifrån????

Annars idag så har mamma, jag o tjejerna varit i Barkarby o shoppat massa kläder till skruttirna...o så hitta jag nått till mig själv som jag ska ha på partyt på lördag...Emelie fyller 25 så då e de party :)

Jag är fortfarande kvar hos mamma o kommer nog inte komma hem fören på torsdag antagligen.

Ne nu är de friidrott som gäller...ha de bäst alla för de har jag.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

fortfarande inget internet? dåligt me uppdateringar tycker jag.. ses på torsdag. puss

Postat av: liv

fortfarande inget internet? dåligt me uppdateringar tycker jag.. ses på torsdag. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback