Uselt av mig

Japp jag vet...jag har varit usel på att uppdatera här på bloggen. Jag har knappt suttit framför en dator sen jag åkte upp.
Men iaf som jag skrev i förra inlägget så va vi ju på AIK´s premiär mot Halmstad...tyvärr så såg jag ju inget av matchen...trodde tydligen att jag tålde mer alkohol efter 1 års upphåll, men tji fick jag =)

Efter vi varit ute hos pappa i Öregrund så åkte Daniel, jag o tjejerna tillbaka ut till mamma igen o min bror o Hanna kom ut o hälsade på...mycket trevligt.
På påskafton skulle vi åka upp till fjällen, men vi kom inte så långt...Flisan blev sjuk...feber o massa rosslig i halsen...stackarna....så vi bestämde att vi skulle åka upp på onsdagen tillsammans med Mikael o Hanna, men då blev ist Amanda sjuk i hög feber o rosslig så vi kom aldrig upp till fjällen...vilket var väldigt tråkigt, men vad kan man göra...hade ingen lust att utsätta skruttorna för mer än 6 timmars bilresa...o sen behöva sitta inne. Det kommer fler gånger. Vi blev kvar ute hos mamma hela veckan ist o skulle åka hem igår egentligen, men jag o tjejerna stanna kvar här ute i skogen o Daniel åkte hem...han har ett examensarbete som han måste göra...så då ska han få ägna all tid till de...o så slipper jag sätta mig i en lägenhet nu när det ska bli så underbart väder. Får se när vi beger oss hemåt igen.

Tänkte jag skulle hinna med o hälsa på lite kompisar o mormor innan iaf. Min mormor e nog världens bästa...hon ska sy dopklänningar till tjejerna...vi har ju som sagt bokat tid nu för dop den 23:e maj så hon har ju inte så himla mycket tid på sig, men hon e grym =)  Ska bli skönt o ha de gjort...dom börjar bli så himla stora nu...det har hänt så mycket på de här veckorna som vi varit borta...så alla där hemma i Gbg kommer få sig en chock :) O jag vet att dom längtar ihjäl sig efter dom.

Tyvärr kan jag inte lägga in nå nya bilder för jag har sladden till kameran hemma =) Så det får jag lägga in i efterhand.

Ne nu ska jag gå o slappa framför tv´n för jag e trött...har haft en rätt gnällig eftermidda idag, men nu sover dom äntligen heheh =)

Daniel jag älskar dig så mycket.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: liv

när hade du tänkt å komma hem egentligen..?? ego sara!! tänk på oss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback