Dop

Japp nu är de klart för dop...har äntligen fått den tid som vi ville ha. Även om de sa att de inte hade dop på lördagar...o att de inte öppnade upp kyrkan för bara ett dop...så fick jag min vilja igenom =) Känns så skönt o få de gjort...måste ju tänka på Mikael, Patric o Natta som ska orka stå där framme o hålla i dom. Så kan ju inte vänta för länge, men nu hinner dom bli 5 månader.

Japp sen så har vi ju dagen då det är premiär för uteserveringen...mmm kall öl i det underbara vädret som vi även fick idag...Kan de bli bättre?
Daniel får vara hemma med tjejerna medans jag går ut o roar mig ;) fast de blir lugn för mig iaf för jag ska upp tidigt imorrn o köra bil...ska ju hem till mamsen, men först ska vi stanna till i Västerås o hälsa på Tebbes mams...va länge sen jag träffade henne.

Om ca 45 min kommer mäklaren hit...F..N ta honom om han inte säger att jag får ut mer än jag gav heheh ;)
 Ne nu ska jag packa lite åxå innan...ojoj massa o göra.

ha de bäst i solen alla

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ikon

Åh vad kul!!!! Vi döper Nora den 6 juni. Vad har ni för datum? Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback