Dessa dagar!!!

I torsdags så var Ikon o lilla Nora här ute på landet och hälsade på...mycket mysigt va de. Lilla Nora e så himla söt, men hon har ett humör som heter duga ;) som min lila Amanda ungefär hehe. Amanda, felicia o Nora är alla födda 081215 så det är lite kul faktiskt...kommer ihåg på premiären förra året, AIK´s såklart...så kom Ikon förbi o tog en öl med oss på East...då prata vi lite om barn...vet ej varför, men de kom upp iaf...o sen slutade de med att vi va gravida båda 2 o så fick vi på samma dag.

Fredagen tillbringade jag inne i Uppsala med Rosie...hämtade upp henne på jobbet...åkte hem till henne o gav tjejerna mat...sen gick vi upp till Gränby o fika o självklart shoppa jag kläder till tjejerna...Kan inte låta bli.

I lördags så kom Mikael o Hanna ut o hälsa på...vi grilla o bara hade de mys. Dom stanna till på barnens hus o köpte en varsin stol till tjejerna så nu kan dom sitta med vid bordet, vilket dom gillar =) Dom har börjat smaka på lite mat...eller det är gröt på morgonen o så får dom potatis o majs på kvällen...men det är väl sådär hahaha...Felicia ser ut som hon äter det äckligaste hon vet.

Idag har jag varit inne i Bro centrum o träffat Liv som är uppe o hälsar på sin mamma o syster...mycket roligt att dom bor i samma håla våra familjer heheh =)

Japp då e de klart...nu är man husägare :) fast vi får inte flytta in fören i juli, men måste ju bli av md lägenheten åxå...så jag vet vad jag har att göra när jag väl tar mig hem till gbg igen.

Så nu har ni fått en liten uppdatering...bilder kommer senare

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ikon

Ahhhh fick ni den???? Fan vad kul!!!! Grattis. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback