Länge sen...

va de jag skrev o det har hänt massor, men ska försöka gö de kort bara...för jag måste faktiskt gå o lägga mig.
15e-23e dec va jag uppe hos mamma o det va helt underbart. Tjejerna, mormor, bror o systerson fyllde år så det blev en hel del kalas. Eftersom vi skulle fira jul hos Daniels familj i år så han vi även med en julafton mitt ibland alla kalas. Så av de 7 dagar jag va där så va de fest 4 av dom...ingen vila ingen ro.
Det jag e mest lessen över e att jag inte han med o träffa alla vänner...får ta en resa upp snart igen o ta de då.

Julen har varit kanon här nere åxå...först hos Daniels föräldrar...sen ut till hans morbror...tjejerna har fått så mycket saker...så nu är mycket av de gamla bortrensat ;)

Jag jobbade 28e-29e...korta dagar så de va helt oki =)
Nyår va vi hemma hos Daniels föräldrar...deras kusin va där åxå o de röjde järnet. Vi kämpa som bara den med att hålla de vakna till tolvslaget, men kl 23 decka de alla 3 på ett par minuter :)

Nu är de tillbaka till verkligheten igen...o med de menar jag jobb. Fast denna veckan e rätt lugn iaf...jobbar bara 5,5 h om dagen o sen e tors-fre lediga...GÖTT.

Idag har Maria varit här med sina twins Loa & Julia...vi har käkat våfflor, fikat, busat o ätit korv o mackisar.
Trodde tjejerna skulle somna gott, men tji fick jag...slutade med att Flisan somnade inne i min säng.
Ja tjejerna har börjat med de nu att de vaknar på natten o ska komma in till mig i sängen...vilket jag inte klagar över för de e supermysigt.

Igår började även min o Daniels tävling...vem som först går ner 3 kilo. Hejja mig...för vinnaren får en hel helgs sovmorron...känner att jag behöver de hahah.

Ne nu väntar sängen...

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Liv

verkar som ni haft en underbar jul..

dags å ses snart?

puss å kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback