Då va de dags igen...

Ja nu sitter man här i soffan, fast man egentligen inte alls tycker att det e lika roligt som det var för ett antal år sen. Ja jag menar självklart Melodiestivalen 2011...Mitt bästaste minne från för är när jag o min Fia sitter o hejjar på Arvingarna o han med säckpipor...de va tider de =)
Denna delfinal i Lule vet jag inte riktigt vad jag ska säga om, men om inte Danny går vidare så.....

Ingen idé att spekulera iofs...för vem vet det är lång väg kvar till Tyskland =)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Liv

Att du ens bryr dej om och titta ;-)

Postat av: tebbe

Är du aldrig inne å läser hos mig eller? :P kommentera lite mer qvinna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback