Fast i träsket...

Igår hade jag en alldeles egen dag...Daniel o tjejerna åkte med svärmor till lager 157.
När de hade åkt satt jag på hög musik o gjorde mig iordning för en sväng till stan...Jag hade ställt iun mig på att åka o sola senare så jag tog bilen till backaplan o tog spårvagnen därifrån.
Först leta jag reda på en Tele2 butik o den hittade jag till slut uppe vid kompassen...så nu har jag åxå e iPhone som alla andra =)



När jag va klar där pratade jag med Sara o vi bestämde oss för att sola (eller det va jag som bestämde åt oss) Innan jag åkte o hämta bilen så gick jag inte på Stadium o köpte ett par svarta Converse (som jag klämt på hur länge som helst) Så nu har jag såna åxå =)


Så till nå helt annat....GLÖM INTE STÄLLA OM KLOCKAN (ja de som inte ställer om sig själva)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback