Först kommer snö...sen kommer regn!

Idag va jag så trött när tjejerna vakna halv 8...jag gick inte o la mig fören halv 3 inatt. Dumt jag vet o jag vet att jag får skylla mig själv =) men nu va de så att jag o Daniel sitter o kollar 3e säsongen av Sons Of Anarchy o den är ju bara såååå bra så vi kan inte sluta titta.
Dagen har iaf flytit på rätt bra...Flisan satt o käka frukost i 2 timmar imorse medans Amanda att o kolla på "småkryp" på youtube.

Christin o Jörgen kom förbi en sväng o hälsa på...jag hade egentligen tänkt att jag skulle ta mig en tripp till backaplan idag o se om jag skulle hitta nå skoj, men kan ju säga att vädret utanför gjorde att jag bestämde mig för att låta bli. Funderar på att gö de imorrn ist...har en del presentkort som jag skulle kunna tänka mig att gö mig av med =) Sånt tycker jag...speciellt nu när man inte har allt för många kronor kvar av lönen.

Ne de fick bli allt...nu ska vi kolla på de 2 sista avsnitten av den bästaste serien.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback