Söndag...o vet inte vad vi ska hitta på

Idag gick jag o tjejerna upp kl 9...de har varit väldigt snälle denna helgen måste jag säga. Idag va de egentligen min tur att ha sovmorgon, men de va jag som gick upp idag iaf för jag har insett att det inte passar mig att ha sovmorgon på söndagar. Ska upp kl 5 imorrn o då vill jag komma i säng tidigt o de skulle jag inte gö om jag sover länge idag.

Just nu sitter mina juveler o äter o jag skriver blogg....intalar mig själv varje gång jag skriver att jag ska bli bättre på att skriva, men misslyckas nästan varje gång.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer...e väl sånt som får visa sig. Skulle verkkligen behöva städa, tvätta o städa igen, men de e ju ungefär lika tråkigt som det låter.

Jaja nu ska de små få äta o sen krypa ner i sängen för de ville sova idag sa dom...o ikväll är de dags för ett bad så att de e rena o fina när de ska till fsk imorrn.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback