Pain in the....

Ass...nee de e de inte, men jag har de senaste dagarna haft ont i magen, mått illa o inte kunnat äta typ...o så har jag haft feber 2 kvällar i rad. Hade i tanken att jag håller på att bli sjuk...vilket jag absolut inte kan o får vara, men har insett att de e stress o tråkigheter de handlar om. Fast idag känns de som att det är på väg att vända iaf de stressiga...så jag håller tummarna för de.

Har faktiskt haft en ganska skaplig dag på jobbet, men den sluta inte som jag ville....vill inte ha flera nya o okända människor för en dag, men man får väl ta de kan får helt enkelt o gö de bästa av de hela.

Imorrn är sista dagen på jobbet för den här veckan o de känns väldigt gött faktiskt...för då får jag va hemma med mina små älsklingar sen o vad kan vara bättre än de? Nada...måste komma på nå skoj vi ska gö på fredag för vi kan inte bara sitta hemma de tycker varken jag eller tjejerna e så skoj. Kanske ska ta på oss o gå ut en sväng i skogen med kameran i högsta hugg...har varit rätt kass på ta bilder på de små fröna sen jag började jobba, men kanske inte e så konstigt när man inte har samma tid längre...de blir ju inte allt för många timmar på kvällarna innan de ska sussa.
De känns ju väldigt skönt iaf att de går bra för dom på fsk...de börjar känna sig "hemma" nu o tar för sig mer...o så fick jag höra idag att de inte är så beroende av varandra...eller inte alls faktiskt o de är ju åxå väldigt skönt.

Imorrn ska Daniel va hemma med dom, men ska lämna av dom på fsk en kortis för de ska ta enskilda kort o även syskonbilder...längtar lite redan faktiskt :) Fick hem gruppbilden igår...o de va ju för söta.

Om en veckan kommer min mamma ner o hälsar på tors-sön...de ska bli underbart skoj. 
Miss my family alot <3


Love of my life <3<3


PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback