Livet är så orättvist ibland

Fick reda på något så himla tråkigt idag...Här kan man gå o beklaga sig att tjejerna e jobbiga ibland och att man är trött. Jag har verkligen fått mig en tankeställare...Ska vara så otroligt stolt att jag fått 2 friska o fina barn. Detta kommer alltid ligga där bak i huvudet o kommer att plocka fram de så fort jag tänker andra tankar.
Styrkekramar till dig min vän och eran lilla fina ängel <3 

Idag har de varit flera negativa o tråkiga saker som präntats in i min skalle...kan ju verkligen säga att kommer de 1 sak så kommer de 2 till. =(

Ne nu ska jag krypa ner i sängen för den ropar på mig o så ska jag vila ut ordentligt tills imorrn så jag kan ta tag i det som ska göras....fick ju höra att man ska tänka positivt (ska verkligen försöka gö de) men jag hoppas på hjälp på vägen nu...Jag klarar det inte själv.

Måste tacka mina arbetskamrater som har ställt upp till 100% senaste verckorna.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback