Gud så gött....

jag har haft de idag....en riktig slappardag kan man säga. 3 personal o 9 barn o 5 av dom gick hem kl 2...nu kan säkert ni tycka att fy fan vilken lyx...o de kan jag hålla med om, men jag kan lova er att hösten absolut inte har sett ut så annars...så om jag ska va ärlig så tycker jag faktiskt att vi va värda de =)

Imorrn har vi heldagsplanering...o på de sättet slutar min arbetsvecka. Denna veckan har jag tyckt mycket om :) O jag kan ju inte säga att den slutar sämre...för imorrn kommer min mamma ner o hälsar på oss. Längtar så in i h...lvete kan jag lova...va såå länge sen jag träffade min familj...förutom min syster då för dom va ju här för ett tag sen.
Mamma kommer in med tågen vid 14 tiden imorrn o jag slutar 16 så hon ska passa på o gå runt lite på stan så ska jag möta upp henne sen.
Vi har inget planerat i helgen förutom att jag måste köpa vinterskor till mina barn innan de små liven fryser tårna av sig...de skulle inte kännas bra i mitt mammahjärta =)

Tjejernas farmor hämta de små på fsk idag o jag skynda mig hem efter jobbet o städade o tvättade...han med hela övervåningen med städ av toaletter, dammtorkning, dammsugning o moppande av golv. Fick även en maskin tvätt tvättad...vilket skulle behövas flera, men får ta de imorrn o dagen efter de hehe =)
Måste säga att jag känner mig rätt bra efter dagen...hunnit med rätt mycket. Vid 18 tiden kom tjejerna hem igen o vi mös en hel del...sen vid halv 8 ungefär stoppa jag ner dom i sängen o de tog inte så lång stund för de att somna.
Kan ju tala om att medans jag roade mig med att hänga tvätt så roade dom sig med att hoppa i min nybäddade säng...efter en stund hörde jag att Amanda blev lessen o när jag kom dit hade hon druttat ner i golvet, men de hade kastat ner alla kuddar o täcken som hon hade tur att landa på så de va inte så farligt.
Sen efter en stund till hörde jag ett brak o då va de Flisans tur hehe...hon hade inte samma tur, men de gick snabbt över åxå så hon lyckades nog hamna på ett bra sätt...fick blåsa lite på hennes fötter o på huvet sen va de bra =)

Nu ska jag krypa ner i sängen för jag e sjukt trött...Amanda väckte mig kl 4 inatt o somnade självklart om själv, men jag fick sova en timme till, men tror ni jag kunde somna om??? NEEEE



Mammas älsklingar <3<3

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback