Bombhot....

Idag skulle vi ta en sväng till stan med Daniels föräldrar o syskon, men eftersom de finns vissa nötter som bombhotar centrala göteborg så bestämde vi oss för att åka till Allum ist. Visste väl redan innan att det inte skulle bli så mycket tittande i affärer eftersom fröken Amanda verkligen HATAR allt som har med shopping att göra...tror nog hon brås lite på mig för de va inte allt för många år sen som jag ändrade uppfattning när de gäller shopping. Vi gick runt lite iaf...tjejerna o Sebbe sprang o jagade lite fjärilar...haha låter kanske skumt, men kan inte förklara =)
Sen va de dags för lunch...vi valde de enkla så de blev MAX. Sen va de 3 små trötta, men sova kan man ju inte göra...tracka föräldrarna e ju så mycket skojigare =)
De jag hittade va iaf ett par stövlar...har spanat på dom 4 ggr så nu gjorde jag slag i saken o köpte dom :) Tycker faktiskt att jag gjorde en väldigt bra köp.



Sen gav vi upp o åkte hem...bestämde att vi skulle ta en shoppingtur en annan dag...bara vi tjejer, utan karlar o barn...för då är de lite lättare =)
Vi åkte hem hit o drack lite kaffe o tjejerna va både högt o lågt...inte så konstigt kanske eftersom de va så övertrötta, men vid 17 tiden gjorde vi iordning lite mat sen blev de badet o sängen för de små. Kl 18 sov dom...så vi får väl se hur länge de sover imorrn...man får ju inte glömma att vrida tillbaka kl åxå.
Själv e jag grymt trött så sängen lockar för mig...spelar ingen roll alls för min del om det är mitt i veckan eller helg...går o lägger mig lika tidigt för de.

Imorrn händer nog inte så mycket...mys med tjejerna o kanske bege sig ut o knäppa lite kort på de små...måste ju få till ett fint julkort i år åxå.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ninni

MAX är i och för sig det bästa som finns =D

JA! jag ska kika vad det blir, med eller utan snopp men det är inte förän i Januari :( Så har jag bärsele och de andra in mind, vore ju guld :D

Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback