Äckelsjuka

Som ni kanske förstår så e de magsjuka som jag menar. Finns de nån sjukdom som är värre...ja om man inte räknar med alla allvarliga sjukdomar såklart.
Hur jag kom på detta e för att denna hemska sjukdom sprider sig som löpeld o den har smygit sig in hos oss på jobbet. Spyor har vi lyckligtvis sluppit än sålänge iaf...de har de så snällt hållt hemma, men jag bara väntar på de. Dessa otrevliga bajsblöjor har jag råkat ut för så jag kan lova er att handspriten går åt som smör i solsken.

Så nu sitter man här hemma på kvällarna o gör inget annat än smörjer in sina nariga händer med handkräm...kanske inte ska klaga allt för mycket för händerna blir väldigt mjuka o mysiga  =)

Idag gick jag från jobbet så jag han med 16 bussen för jag ville skynda mig hem för att hämta tjejerna på förskolan, men när jag väl stod där vid bussen så kom jag ju på att deras fsk stängde kl 16 idag för de hade planering eller nått o att Daniels mormor skulle hämta dom. Kände mig lite blåst på att få hämta dom, men de är ju en dag imorrn åxå som tur e o då slutar jag tidigt...tyvärr ska de ju bli värdelöst väder imorrn, men mysa med mina små i soffan när man kommer hem är ju inte helt fel...dom är ju bara för gossiga mina juveler.

Nu vill inte mina ögon vara med längre, men jag ska trotsa dom för jag SKA se Desperate Housewives...sen ska jag krypa snabbt ner i sängen för kl ringer kl 05. Kalla mig stupid om ni vill ;)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback