4 veckor...

o 2 dagar kvar till 1:a advent...känn på den. Snart är de dags att börja julpynta...rätt läskigt om man tänker efter. Fast jag tycker faktiskt att det är ganska mysigt med julen...sorry Tebbe vet att du inte håller med ;).
Har en hel del att se fram emot i dec månad...tjejerna fyller 2 år den 15e, mitt tåg hem till mamma går samma dag kl 11.42, min mormor fyller 80 den 18e, min systerson fyller 12 den 20e o min bror 33 den 21a...ja de blir 4 födelsedagar på den vecka jag ska va uppe...Sen är de massa folk som jag ska hinna med o träffa åxå.
Julen ska vi fira här nere med Daniels familj.
Nog om de...kanske e vissa som blir deprimerade...o de vill jag ju inte.

Idag har underbara Sofia med sin lille prins Nino varit här o hälsat på...alltid lika mysigt. Måste säga att jag längtar lite tills hennes lilla bulle i ugnen tittar ut....han (vilket jag tror att det blir) är ju beräknad på julafton...o de skulle ju va en underbar julklapp i sig.

Igår kom även Daniels syster Natta hem för en vecka...hon har varit borta sen i början av april så hon har varit saknad...kan tänka mig att hon tycker att det har hänt en hel del med tjejerna sen dess =)
Ikväll blir det iaf fredagsmys o Idol hemma hos Daniels föräldrar.

Nu ska jag slappa i soffan tills tjejerna vaknar igen =) Mina små älsklingar <3<3

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback