Har fuskat lite...

Om en vecka är det 1a advent...kan inte tänka mig att det är nån som har missat de, men jag skriver det ändå :)
Jag o Sara på jobbet har sagt länge nu att vi vill börja julpynta, men det är ju fusk. Fast idag kunde jag inte hindra mig själv...Jag va helt ensam ner till stan...ja inte så ensam, men lämnade sambo o barn hemma. Anledningen till att jag skulle till stan va för att jag va tvungen att hitta overaller till mina stackars små juveler...kan ju inte lämna dom på dagis utan ytterkläder. 
Tog bussen vid 10 o hoppade av på backaplan, men tji fick jag haha affärerna öppnade inte förren kl 11. Tog spårvagnen till nordstan o hängde lite där tills de öppnade. Sen gick jag från affär till affär o kollade. Jag har ju en fixidé om att tjejerna ska ha lika, men olika färger...o hur lätt tror ni de är o hitta när man är ute i sista sekund. Allt e ju för f...n slut överallt. Hamnade iaf på kappahl o trot eller ej, men jag hittade riktigt fina. Flisan får en lila o Amanda får en svart...grymt stolt över mig själv :)

Sen va jag tvungen att ta en titt inne på Indiska o där hittade jag röda ljuslykter till fönstret i vardagsrummet o så hittade jag 3 fina röda ljuslykter till de små fönsterna som vi har där inne åxå....Så när jag kom hem åkte dom upp...bytte ut mina lila strågardiner mot röda...o mina lila krukor är nu röda :)

Nu i veckan ska Daniel iväg med jobbet till skottland så ons-fre så e de bara jag o tjejerna...undrar vad vi ska hitta på för mys då? Om jag känner mig rätt så kommer jag mest vara trött i soffan efter att tjejerna har somnat, men de e oki för mig :)

Ne nu får de va bra för idag...ha de bäst

PussenKramen 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback