En ledig tisdag.....

va de länge sen man hade....är ju egentligen ledig på fredagar, men denna veckan va jag snäll o hjälpte en kollega. Sen får vi ju se hur det blir med den saken...eftersom tjejerna fortfarande är dåliga så kanske man får va hemma hela veckan. Kan ju inte säga att jag har nån större lust med de, men vad gör man inte för de små?
Fast imorrn kväll måste jag till jobbet i vilket fall som helst...

Idag sov tjejerna till halv 9...grymt skönt, men jag kom i säng alldeles för sent igår så trött är jag ändå...o så hade jag en liten skrutta som väckte mig ett antal ggr i natt...fast de är inte alls lika många som det varit tidigare under deras tid att vara sjuka.
Idag är även Daniel hemma o e sjuk...får se hur han gör imorrn...för e han hemma så åker jag o jobbar...känns lite onödigt att båda ska gå hemma.

Imorrn är det bara 4 veckor kvar tills jag åker hem till familjen...ska bli sååå mysigt, men först har jag lite andra grejer att se fram emot. På fredag har jag blivit bjuden på midda hemma hos Tebbe o Peter, nästa vecka åker Daniel till skottland med jobbet o helgen efter de så åker jag på spa med mitt jobb....grymt skönt.
Sen helgen efter de ska vi fira tjejernas 2årsdag...eftersom de fyller på en ons o då sitter vi på tåget upp.
Nu på lördag fyller fina Tilde o Natalie 2 år åxå...jag bjöd ju in mig själv på kalas där hahah.

Ne nu ska ja sussa lite medans tjejerna sover åxå...ha de bäst

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback