2 veckor med lite sömn...

Tjejerna har ju varit sjuka i två veckor, men idag har de varit på dagis igen...de har fortfarande sin hosta o så lite snoriga, men de e väl sånt man kommer att få leva med ett tag....Hoppas inte, men ändå. Det har ju inte blivit mycket sömn dessa 2 veckor för min del...jag jobbar hela dagar, går upp tidigt + att de är jag som har gått upp på nätterna. Den här veckan ska vi inte tala om...kom hem kl 20...sen va jag iofs ledig tis, men med 2 sjuka barn o en sjuk sambo (ja ni vet ju hur "sjuka" killar är när de är sjuka) Onsda upp kl 5 o kom hem 21.30 från jobbet...jobba 9-17 tors o sen upp kl 5 imorse.
Ni kanske inte alls tycker synd om mig, men de gör jag hehe.

Imorrn fyller Saras supersöta twins 2 år...Stort grattis till er Natalie o Tilde. Vi är ditbjudna, o de skulle va hur skoj som helst. Ska hålla tummarna för att tjejerna är pigga o glada imorrn så vi kommer iväg :) Jag vill ju inte att de ska smittas, men tror inte att de gör de eftersom de är inne på sin 2a vecka.
Imorrn fyller även Lenas söta twins 2 år så stort grattis till Zoe o Isabelle åxå....o så kan vi ju även säga stort grattis till Elins söta twins Tilda o Alice som fyller 2 år på sönda.
Ja som ni ser är de bara tvillingpar...o dessa är 3 av de 4 som jag umgåtts mest med under tiden vi va mammalediga :)

Ne nu ska ja kolla klart på Idol...sen blir det sängen för min del SNARK

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback