Söndag...

o man vaknar som vanligt när tjejerna bestämmer sig för att de vill gå upp. Jag har ju de faktiskt ganska bra om man jämnför med många andra...tjejerna sover iaf till halv 9 ungefär, men snart får de bli ändring på de. På ons börjar inskolningen...läskigt. Tror att de kommer gå superbra, men måste ju erkänna att jag känner mig lite lost. Hur ska man göra?? Vad ska man ha med sig mm mm. Även om jag själv har haft ett flertal inskolningar känner jag mig helt vilsen i detta...fast de kanske e rätt normalt...e ju inte varje dag man lämnar bort sina barn till andra människor.
Själv börjar jag ju jobba om 1½ vecka de känns rätt skumt åxå, men de ska bli skoj =) Har ju turen att ha helt underbara arbetskollegor...men måste ju säga att jag tycker att det är tråkigt att vissa har slutat under tiden som jag gått hemma.

Idag är de helt underbart väder ute...varmt som bara den. Även om inte solen lyser hela tiden så njuter jag av att de e sommarvärme idag...man vet ju aldrig hur länge de håller i sig, men vi kan ju hoppas att de e ett bra tag till.
Just nu ligger de små juvelerna o sover...sen ska de ha mat...sen måste jag gå o handla =( Det är ju inte mitt roligaste, men behövligt.

Ne de blev ett tråkigt inlägg till...måste nog hitta på nå skoj o skriva snart =)
Därför kan ni få lite bilder ist =)


Min lilla linslus <3

Nu e mamma framme med kameran igen <3

Sebbe o Flisan på 4H

Sebbe o Amanda busar på 4H

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback