Påskhelgen

I torsdags så kom Daniel hem tidigt från jobbet...de hade bara halvdag =) Christin o Natta kom med honom hem så bestämde vi att vi skulle ha filmkväll på kvällen. De kom hit vid halv 6 ungefär så att de skulle hinna med o träffa de små änglarna först =) Jörgen kom lite senare vid 7 tiden.
Satt o snacka sen kolla vi på "Sommaren med Göran" haha de va en grymt skojig film =) Käka lite gott o hade torsdagsmys kan man säga =)
På fredan åkte jag med Christin o Natta o träna...körde bodypump för första gången...de va jobbigt, men de va skoj =) sen körde vi 20 min förbränning inne i gymmet. När jag kom hem la vi tjejerna o jag slocknade i soffan...Daniel o Jörgen åkte iväg o träna.
Kvällen hände de inte så mycket mer än slapp i soffan o sova tidigt.

Påskdagen så kom Christin, Natta o Jörgen över vid 12 tiden...vi lagade lite mat, drack kaffe o tog de lugnt tills de andra kom vid 14 tiden, daniels mormor, morbror o 3 kusiner. Vi åt massa god mat o hade jättetrevligt...sen lyckas man ju alltid äta för mycket hahah =) Vid 18 tiden åkte alla hem o jag slog mig ner i soffan efter tjejerna gått o lagt sig...vid halv 8 fick jag ett rygg o klädde på mig slappare kläder o gick ut på en snabb promenad på en timme...lyssna på musik o såg lite mer av Tuve =)

Idag har tjejerna varit hemma med Daniel nästan hela dagen o jag har haft lite tid för mig själv...hade väldigt skoj...man kan behöva lite ensamtid ibland =)
Nu sitter jag här hemma ensam...Daniel är iväg på nå jobbgrej så han kommer inte hem fören inatt o då sover jag för tänkte krypa ner alldeles strax...grymt trött =)

Imorrn är de dags för träning igen...får se hur de går...har förbannat ont i hela min kropp...känns som mina muskelfästen håller på o slits sönder, men träna bort träningsvärk är vad jag har fått lära mig =)

Lite bilder på mina söta små påskkärringar kommer sen =) Mina underbara små juveler <3<3<3

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback