Fredagen

Igår va jag på backaplan o leta partykläder med Annika, men tror ni jag hittade nått? Ne klart jag inte gjorde...men så e de väl alltid när man verkligen behöver nått. Jag fick iaf rota fram nått i garderoben...o jag hitta nå o ha på mig iaf så de va ju tur.
Kl 18 tog jag bussen mot Majorna...restaurang Mañana va stället vi skulle käka på...supermysigt ställe...o spännande mat...ja tapas om jag ska va ordagrann =)
vi blev inte så jättemånga, men trevligt hade vi så de va en lyckad kväll från början till slut.

Varför skulle 2 va bättre än 1? Hahah

Ne nu ska jag gå o börja gö mig iordning för kvällen...party står på schema även idag, men då e de med mina vänner Annika o Sofia...de ska bli skoj som bara den. Får väl se om jag kan rota fram nått jag kan ha på mig även idag =)

Ha de bäst...PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback