En härlig fredag

Idag gick vi upp kl 7 o gjorde oss iordning...halv 9 tog vi bussen ut till jobbet o hälsade på. Vi började ute på gården o Amanda sprang omkring o kolla läget medans Flisan stod stilla på samma ställe o va ynklig...hon verkar inte va nån utemänniska hahah, men de ska vi ändra på =)
Sen va de dags att gå in o äta lunch o de va tacobuffé idag...lyx. Så Amanda o Felicia fick leka dagisbarn idag o satt så fint o åt med de andra små barnen...när alla andra barn va klara...så satt Amanda fortfarande o åt hahah...mitt lilla matvrak =) Sen blev de en fika innan de va dags att bege sig hemåt o sussa.

Stannade till på backaplan o kolla runt lite...köpte mig faktiskt en jeanskjol o 2 tröjor idag =) Mycket nöjd.
Sen va de bussen till Tuve torg som gällde o handlade lite välling o andra bra o ha saker. När vi gick hem stanna vi till hos Gunnel o prata lite sen hem. Christin stod o väntade på oss utanför.

När de va dags att sova så va tjejerna helt slut...är jobbigt o gå på förskolan ;) Daniel kom precis hem o jag har hällt upp ett glas vin o ska kolla på "så ska de låta" Blir nog en ganska tidig sänggång idag för jag e ganska trött jag åxå.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Det är härligt med fredagar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback