Så tråkigt

I natt så va de dags igen...Amanda kräktes upp precis allt hon fått i sig på dagen...börjar bli lite smått tjatigt av mig att skriva detta...lovar att jag inte ska namna de igen. Blir bara så less på att de aldrig går över.
I dag är även Daniel hemma från jobbet...han har ont i halsen...så idag är jag 3 barnsmamma...
jag har ju själv mått dåligt, men är man mamma så har man tydligen ingen rätt att må dåligt...men är man pappa så har man de???? För mig går de inte riktigt ihop, men jag får väl bita ihop o bara köra på...mina tjejer är ju mitt allra bästa så för dom gör jag allt...hur dåligt jag än mår.

Jag känner mig som en riktigt negativ människa nu...ska bli så underbart härligt att få åka upp till mamma över jul...längtar så mycket att jag inte vet vad jag ska göra...3 veckor är de kvar o jag räknar dagarna.
Ja 3 veckor är det även kvar tills mina små blir 1 år...hur sjukt är inte de då? Jag som innan dessa små underbara människor kom inte kunde se mig själv som mamma...har nu varit de i snart 1 år.


Älskar mina små mer än något annat <3<3<3

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback