Resan till Sthlm

Japp som ni vet är jag uppe i Sveriges huvudstad....jag o Tebbe åkte i torsdags...hämtade upp henne vid halv 8på morgonen. Stannade till på McD i Allingsås för att få i oss lite frukost.
Vid 1 tiden var vi framme i Västerås för att hälsa på hemma hos Tebbes mamma...3 av hennes systrar kom förbi åxå.
Vi begav oss av vid halv 6 för att åka hem till min mamma. va lite småtrötta efter resan.
På fredagen så va det underbart väder så vi var ute hela dagen...när mamma kom hem så drack vi lite öl o bara tog det lugnt.
på lördan åkte jag o tebbe in till Bålsta o köpte lite öl till söndan...lite hårfärg o annat smått o gott. Åkte hem o färga håret...o som Tebbe redan skrivit i sin blogg så blev hennes hår både rött o blont hahaha...
Söndan gick vi upp käka frukost o gav tjejerna mat sen fick vi skjuts in till pendeln...för då va det dags att åka till solna. Gick till AIK shoppen o köpte oss en varsin halsduk o såklart fick tjejerna en varsin AIK napp :) gick o tog en öl efter de...o träffa syskonskaran Tage 4, Hugo 7 o Melker 2 månader...så söta =) Gick sen till east för att dricka lite mera öl...eller alldeles för mycket öl...Jag lyckades så jag inte såg matchen alls...eller jag såg dubbelt hahaha...gjorde illa benet, men vet ej hur haha =)
kom hem decka i soffan.
Måndagen tillbringa vi med att färga håret igen. Körde sen tebbe till tåget vid 5 tiden.
På tisdagen åkte jag med Hasse in till Uppsala för att möta upp pappa o sen daniel som kom med tåget. Åkte ut med pappa till öregrund. Imorgon torsdag åker vi tillbaka till mamma igen.

Så det var en snabb genomgång...skriver mer senare o så kommer det lite bilder :)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: liv

hallå..? lite update tack??

Postat av: Tebbe

kom hem nu. saknar er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback