Vad kommer sen???

Natten till idag va väl som den innan...Amanda vakna o skrek så jag tog in henne i min säng. Snorig o hostig som bara den...båda ögonen geggar...o självklart så har hon åkt på feber åxå...40,5 hade hon nu innan hon gick o la sig. Nu är de väl bara o invänta att Flisan ska åka på de åxå.
Imorrnkväll ska jag o Daniel åka till London, men blir hon inte av med febern så kan jag bara inte åka....känns nästan som att de tajmar in ganska bra när vi ska göra något. Förra året i april hade min pappa o Agneta bjudit med alla barn o barnbarn till fjällen en vecka...o de kan jag lova att vi såg fram emot, men först åkte Flisan på feber så vi bestämde oss att åka upp några dagar senare, men dagen innan de så åkte Amanda på de åxå så då va de bara att stanna hemma. Kanske inte e meningen att vi ska åka nånstans helt enkelt.

Dagen på jobbet idag har varit lång...började 9 idag egentligen, men åkte till jobbet så jag va där vid 7.45...hade endel o göra. Kom därifrån vid 16.45 så då blev de en snabbis in på apoteket...Handsprit i massor.
Imorrn är jag ledig så de är skönt...ska kurera mitt lilla hjärta ordentligt så att hon blir frisk fort.
Känner mig så hjälplös...men jag måste säga att hon är tapper. Kämpar på som bara den...är på glatt humör även om hon ser lite ut som en lessen hund med sina röda, kladdiga o trötta ögon....sen dregglar hon floder så hon inte kan andas med näsan.


Här e en frisk Amanda <3

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback