Krassliga juveler

Natten till idag va verkligen inte en av mina bästa...närmare en av de sämsta. Tjejerna somnade lagom tid igår o de va frid o fröjd, men sen vände de helt. Flisan vakna till o skrek, men somnade ändå om efter en stund, men 0.40 vaknade båda två o va helt hysteriska. Jag gick upp, Daniel kom upp...försökte lugna ner dom o få dom o somna om, men de va ju inte lättaste...tog in dom i våran säng...Flisan höll på o somna, men så nös hon o då va de kört...båda två övertrötta, men inte vill man sova för de. När vi legat där ett tag o jag fick mindre o mindre plats själv i min säng så gav jag upp...gick in o la dom i sina sängar o kors i taket så somnade dom till slut.

När jag gick upp kl halv 6 imorse så bestämde Daniel att han skulle ha tjejerna hemma idag eftersom de inte sovit så bra...kanske är nått på G. Jag ringde till fsk o sa att de ska va hemma hela veckan.
Tydligen har de kört med sin pappa idag hahahah...trötta o griniga, men jag upptäckte även när jag kom hem att Amanda har åkt på ögoninflammation....Blääää.

Imorrn slutar jag tidigt så då ska jag till polisen o hämta mitt pass...sen blir de apoteket o köpa ögondroppar till min lilla skrutta. Efter vädret idag så känner jag även stress för att köpa overaller till de små...känns inte så snällt annars. Självklart har de andra kläder, men en overall e alltid bäst.

Ne nu är de snart dags för att kolla på tv o sen sängen o jag hoppas verkligen att natten blir bättre än den som var för imorrn ringer kl 05.00.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback