Fortsättning följde....

I helgen va jag o Daniel i London...o jag kan lova er att jag har gåt o gått o gått....säkert har det blivit en 4-5 mil. Vi kom till hotellet vid 01 på fredagsnatten o då va de bara att lägga sig o sussa. Klockan ringde 8 på morronen efter...vi käka frulle sen gjorde vi oss i ordning för att promenera till Oxford street. Vi va riktiga turister med kartan i högsta hugg...vi hittade, men de tog säkert nån timme innan vi va där. Ja vi bodde ju inte centralt direkt =) Vi hittade massa roliga affärer med massa fina kläder, skor mm. Jag köpte mig en tröja o Daniel ett par skor.
Den dagen va vi ute o gick i 7 timmar...med en 15 minuters kaffepause.
Sen hade vi lite problem att hitta till hotellet hahah, men efter mycket kollande på kartan hittade vi till slut =) Vi gick o satt oss o käka midda, sen blev de 2 timmars sovandes innan vi gick till en pub o drack lite öl o kolla på fotboll. När kl blev halv 12 så lockade sängen på mig.
Vi bestämde oss för att sova till kl 10 dagen efter...hoppa över frullen på hotellet o ta de nån annanstans.
Checkade ut o traskade upp till Oxford street för att shoppa upp de sista slantarna.
Sen va de dags att ta oss till Liverpool street station för att ta tågen till flygplatsen...vi kom dit vid 15.45...o då köpte jag mig en väska o en parfym....sen käka vi mat innan det var dags att gå till gaten.

Hemma i Sverige va vi igen vid 21 tiden...åhhhh vad jag hade saknat mina små juveler. Tyvärr så är dom inte friska än...Flisan har nu åkt på ögoninflammation. Daniel har varit hemma idag o imorrn är jag ledig....sen får vi se på ons...har en känsla av att jag kommer att vara hemma då, men måste till jobbet på kvällen för då är det dags för f-möte.

Lite bilder från helgen:






Piccadilly Circus....Ja ni kan ju gissa vilken låt som fastnade i min hjärna

En liten söt ekorre...dom va typ 30 st

Trafalgar square

Även Pippi pelikan såg jag...grymt stor

Buckingham Palace

Va inga dåliga discokulor dom här kan jag lova =)

Det enda som jag blev lite lessen över att jag missa va Big Ben, men eftersom jag i stort sett gick genom hela London så är jag helt inställd på att de har flyttat detta enorma klocktorn till ett helt annat land :)
Sen såg vi ju självklart London Eye o Gothenbourg Eye släng dig i väggen ;)

Ne nu kallar sängen på mig...det är ju en dag imorrn åxå.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback