Morgontrötta...

kan man ju säga att vi va idag, men de kanske inte är så konstigt eftersom fröken Amanda vakna ett antal gånger inatt o skrek helt förtvivlat...o väckte både mig o lillasyster. Kl 02 va sista gången som tur va annars vet jag inte vad jag skulle gjort...va helt slut hehe.
Så imorse väckte inte tjejerna mig fören halv 10...o tur hade jag åxå att Daniel smög så mycket imorse...för jag vakna till när han stängde dörren bara...annars har han en förmåga o låta som 10 elefanter ungefär när han gör sig iordning för jobbet.
Vi skulle egentligen ha gått på öppna fsk här i Tuve mellan halv 10-11, men de sket sig...så vid 12-tiden stoppa jag i de små i vagnen o begav mig av till backa ist o gick på öf där =)
Tjejerna tycker de e sååååå roligt...o jag åxå för den delen o träffa lite nya o gamla människor =)

Imorrn ska vi då kasnke iväg till Partille...ska se om jag får tag i Sara först =)

Sen ett stort grattis till min underbara mamma som fyller år idag <3

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback