Min duktiga lilla tjej

Ja min lilla Flisa e så duktig...hon har tagit sina första steg <3 Så snart pinnar hon nog på i full fart...Amanda har inte samma intresse, men hon kommer nog snart hon åxå tror jag...hon e ju väldigt stabil när hon ställer sig upp o står gärna o dansar o gungar, men att ta de första steget vill hon inte.



Idag har Natta varit här o hälsat på (barnens fina faster) lekte o busat massa sen gick vi över till Daniels mormor o åt midda...mumma =) Sen va de dags för de små att gå hem o sussa...väldigt trötta va dom för idag fick jag väcka dom när de sov midda...för igår hamna de i fel rytm...sov nästan 3½ timme igår o länge på morgonen =) Men nu är de tillbaka i sina vanliga sovrutiner =)

Idag har vi även fått låna Daniels föräldrars trådlösa internet så nu kan jag använda min dator åxå...weeeiiii.

Ne nu är de dags för Johan Falk

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tebbe

JAA! internet och gående tös, kan ju inte bli bättre! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback