Lördag med sovmorgon

Mm det har jag haft idag...o hur länge sen va inte de??? Daniel har lovat nu att börja gå upp på morgonen...så lördagar e min dag att sova o så får han sova på söndagar.
Kändes ju lite konstigt måste jag säga att inte gå upp när tjejerna vakna...o jag hade lite svårt att somna om, men till slut så lyckades jag. När jag kom upp så hade Daniel tom plockat fram frukost o gjort kaffe...lyx.

Igår firade vi Daniel o hans släkt kom...jag hade pysslat hela dagen...för Daniel slutade inte jobba fören vid 15..o kom hem strax efter 16. När tjejerna sov på dagen så gjorde jag en kladdkaka...o plocka lite här hemma.
Emelie o Sebbe kom lite tidigare hit o hon hjälpte mig lite med maten. Gjorde några pajer o sallad...de blev riktigt smarrigt...är alltid lika nervös när jag ska bjuda på mat...e alltid orolig att de inte ska va gott o så, men alla åt som hästar =)
En lyckad o trevlig kväll. Igår fick tjejerna sina sista julklappar...har ju blivit lite utdraget eftersom vi va uppe hos mamma 1 månad, men de små blir så glada när de e paket. Amanda e grym på att slita av pappret =)

Idag är de ju kanonväder ute...så får nog ta o klä på de små när de vaknar igen så vi får lite frisk luft idag.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback