Heldag på jobbet

Idag har jag varit iväg o jobbat igen...mellan 7.30-16 fast snälla Daniel släppte iväg mig halv 4...vi hade bara 3 små knoddar kvar då.
Det är sååå otroligt roligt att komma iväg o jobba även om de bara är nån dag då o då...stämningen på jobbet är ju så underbar...har verkligen saknat alla arbetskamrater. Man har alltid lika kul med dom...o alla bjuder på sig själva. Jag får nog ta o åka ut o hälsa på lite oftare....även för att de små på jobbet inte ska glömma bort mig helt mellan gångerna.
Att komma hem är ju bara sååå underbart...jag saknar tjejerna en hel del om dagarna...o när man kommer hem så är de så himla kramgoa o mysiga...idag va de väldigt trötta, men inte för trötta för att vilja kramas o tur va väl de =) Hur skulle jag klara mig utan Amanda o Felicia...att jag ens levt ett liv utan dom finns inte...de känns som de alltid varit här <3

Nu börjar Robinson så detta får bli allt för idag =)


Amanda o Felicia när de va väldigt små <3<3<3<3<3


PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback