43 dagar kvar

till premiären i fotbollsallsvenskan...AIK-Mjällby...hur mycket längtar man inte??
Jag åker ju upp till mamma den 5e mars o kommer självklart vara kvar där ett tag så premiären e räddad :) Har tom fixat barnvakt...mamma va inte så svårövertalad hehe. I år ska jag banne mig se matchen åxå så får nog hålla mig till några färre öl än förra året =) Är väl bara att inse att man inte alls tål lika mycket som man gjorde förr =)
Har redan pratat med Pelle så vi ska allt få in våran årliga frukost igen...nu måste jag bara se till att Nelson kommer upp då åxå...blir ju långt mellan gångerna man träffar henne =(
Japp så AIK-Mjällby söndagen den 14e mars kl 14.30 är man tillbaka på Råsunda igen o jakten på guld 2lax10


Pelle, Nelson, Tompa o jag premiären 2006

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback