Är det en vanlig dag??

Ne de e ingen vanlig dag för det är barnens farfars födelsedag HURRA HURRA HURRA. Fast de blir inget kalas för honom idag för vi ska alla iväg på 100års fest...eller alla utom Daniel som ska vara hemma med tjejerna idag o ha en myskväll. Vi skulle egentligen inte gå nån av oss eftersom vi inte har så många barnvakter här i gbg för alla ska på festen, men så tyckte han att jag skulle gå o varför inte?? Blir hämtad runt 18 tiden iaf av Daniels föräldrar...eller de kommer lite innan för de måste kramas lite :)

Inatt har tjejerna sovit som bara den...de somnade kvart i 6 igår så jag trodde ju absolut att de skulle tycka att det var morgon väldigt tidigt imorse, men nej nej. Amanda va jag iofs in o hämta runt halv 5, men hon somnade snabbt om brevid mig...Daniel somnade på soffan. Flisan vakna halv 8...lagom trötta ;) men så duktiga e dom <3

Nu har jag precis varit ute i landet o tagit in all rabarber för att frysa in de innan de blir förstörda...duktig Sara.
Snart vaknar nog tjejerna igen o då är de dags att hoppa in i duschen för min del. Ops nu vakna Amanda så tack o hej för mig.

Ha de bäst alla för de har jag.
PussenKramen

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: tebbe

fina tjejerna <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback