Min pappa!!!

Idag vaknade vi kl 7...o jag var så himla trött...tjejerna somnade om o jag gick upp o käkade frukost...somnade om i soffan. vaknade när Flisan blev lessen...gick in o la mig hos tjejerna o vi somnade om alla 3.
Vi vaknade sen 10.40...så himla gött. Då va de bara att gå upp...för nu skulle tjejerna få bada =) Det är ju bra tur att dom gillar de. Amanda va lite grinig, men dom va hungriga åxå, men när hon va klar o påklädd så va hon glad igen =)

Idag kommer min pappa ner till gbg...han o några jobbarkompisar ska på studiebesök på Jörgens skola...sen kommer han o hälsar på oss...Saknar honom massa för vi träffas ju inte allt för ofta, men glad nu när tjejerna kommit för då blir de oftare iaf =)

Weeii nu kom precis brevbäraren o plingade på...jag har fått korten som jag framkallt :) Nu ska det göras album till töserna <3

Ne nu ska jag laga lite mat för jag börjar bli hungrig...o så ska Daniel få nägra matlådor...Duktiga jag ;)

Puss o kram alla

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback